Ben lazere başladığımda hamileymişim 4 haftalık bi seans gidebildim sonra öğrendim ve dondurdum kaydımı. Ama bebeğin kalp atışını hiç duyamadım, hiç bi belirtim olmadı, 8 haftalıktı kanamam başladı kürtaj oldum sonra. İlgisi var mıydı bilmem ama acabası kaldı herşeyin.