majamm kizlar dua edin bana, hastanedeyim simdi cok korkuyorum. 39 haftaligiz bu gun. gozume uyku gitmiyor.
Busrayilmaz18 majamm ssğlıcakla bebeğininal kucağına benimde normlde pers idi nasıl uyuyacgm diyordm ama bir gn once suyum grlince apar topar gittim hastaneye 8 de hastaneye girdim 10 da odadaydım. Korkma bende korkuyla girdim ama cok skr bugün 3 günlük oldjk bile.uyumaya calıs uykunu alman önemli
Bsrdmrblk22 majamm korkmayın hiç korkulacak bir durum yok ağrılar illa ki oluyor tabi bende 38 gün önce oldum ilk kez ameliyat oldum sondayı bile uyuşmadan taktıramadım canım o kadar tatlı ona rağmen hemen topladım bu kadar abartılı korkulu bir durum yok bence
majamm cok tesekkurler kizlar ❤️ son 1 saat. insallah pozitif bi hikaye paylasirim Busrayilmaz18 2kedi1beybi Bsrdmrblk22 Premsesko Mrsfly Hil7889 gamzee07 Gizemd-01
Mrsfly majamm sağlıcakla al kucağına canım bikaç saat önce sezeryan olmuş biri olarak şunu söyleyebilirim ki azıcık uyumalısın güç toplamak adına
Hil7889 Hiç stres olmaz olma 💖 herseyy çok güzel olacak sağlıkla kavuşacaksınız 🧚🏼♀️💖 bi kendine gelicen aaa üstünden günler geçmiş 🤭 yavrunu görünce ne gereksiz evham yapmışım diyeceksin 😌 şimdiden geçmiş olsun gözünüz aydın 💖🧚🏼♀️
gamzee07 @majamm hiç korkma canım histemiceksin bile ameliyat olunca bir saat sonra. Kendine gelip azcık ağrın olur onada agrı kesici verirler bebeğini alcağın günleri saydın o gün bugün 🥰hayırlı olsun şimdiden gözünüzde büyütünüz kadar kötü deyil sezaryan 😂👌2 ci bebeğime hamileyim Allah nasip ederse. Minik hanım da sezaryan olcak
Gizemd-01 majamm korkmayın dünyadaki tüm kadınların yaşadığı ve yaşayacağı bir durum. Riskli gebeliğinizde yoksa niye korkacaksınız ki ne güzel bende keşke zaman hemen geçse doğursam :)