Kızlar gecikme beş gün oldu insan ister istemez umutlaniyor diyorum test yapsam , ama negatifi göreceğim diye üzülüyorum yani 4 aydır böyle olduğu için hatta bir ay silik çizgi çıkmıştı kesin hamileyim sandım test verdim beta da düşük çıktı sizce test yapayım mı ,