N-23 canım özeldekine gittin di mi sen başka bi doktora daha görün istersen farklı ölçümler olabilir bende de oluyordu,kimisi yapışıklık var demişti diğer dooktor asla yapışık değil demişti,son günlerimde bile tam aşağıda ve yapışık demişte 2tane profa gitmiştim ameliyatın şöyle geçecek böyle geçecek demişlerdi,sonra eskiden gittiğim doktora gittim yapışıklık yok hatta hafif kaymış demişti teee 36.haftada düşün sonra teslim oldum işte,kendimi ne çok ğzmüşüm ama umudumu kaybetmedim hiç senin hiç kanaman olmadı bu çok iyi bi durum demek ki plasenta kanamaya elverişli durumda değil buna çok şükür kuzu,yapışıklık olduğuna emin olsalar farklı yollarla bakarlardı henüz net değildir böyle bir şey kadanı buna takma,bebeğinin durumu nasılmış büyümüştür kuzun😍