NewMom___ travel sistem aldım yoyko elegance araba çok güzel harika ama kocaman havaalanı vs zorluyor araç da tüm bagajı kaplıyor puset desen 1 yaşa kdr anca kullanılıyor. Banaa soracak olursanız kabin boy birşey alın. Travel sistem bebek araçlarının kapanması da sıkıntı pusetin takıp çıkması yer kaplaması vs bu ları göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim her ne kdr kolay katlanma kolay takma çıkarma desede o kdr da kolay olmuyor emin olun 😂 kalite ve sürüş açısından laf yok ama canavar gibi araba 😂 beşiğe gelince anne yanı beşik almadım şimdi zaten hem mobilya beşikler hem park yataklar anne yanı olma özelliğine sahip 2 yaştan sonra da yatağa geçebiliyor bebeklerimiz bn ahşap beşik aldım ve doğumundan itibaren de anne yanı yapmaya ihtiyaç duymadım tabi bebeğe göre değişir bu durum. 1,5 yaştan sonra oda ayırdım şuan 2 yaşındayız kardeş bekliyoruz va bazaya geçiş yaptı kızım . Ahşap beşikten memnunum asla pişman değilim ama park yataklar daha çok tercih ediliyor :)