
Hamileliğimin ilk başlarında toksoplazmaya karşı bağışıklığımın olmadığını söylemişlerdi. Bulaşmaması için de kedi köpek sevme vs dediler işte biliyorsunuzdur. Ben asla kendimi tutamıyorum kızlar kediler konusunda. Hadi bebeğim için büyük kedilere çok dokunmuyorum ama bebek kedilere gerçekten dayanamıyorum ölüp bitiyorum onlar için. Ve sürekli de görüyorum içli dışlı oluyorum. Sürekli gittiğimiz bir cafede bebek kediler var neredeyse her gün seviyorum mıncıklıyorum sonra aşırı pişman oluyorum ama yine de yapıyorum. Normalde de kedilere allerjim var düşünün sonrasında aşırı bir göz kaşıntım ve burun akıntım oluyor ve hatta çok içli dışlı olduysam nefes darlığım başlıyor direkt. Bebekleri sevince çok hafif düzeyde oluyor ya da olmuyor ama bu allerji. Bugün de fotoğrafta göründüğü gibi çılgınlar gibi sevdim saatlerce kucağımda uyudu bir tanesi. Normalde dediğim gibi bebek kedilerde çok allerjim olmuyordu ve olsa da bol suyla yıkayınca geçiyordu ama bugün kediyi sevdiğimden beridir göz kaşıntım geçmiyor ben de toksoplazmadan şüphelendim şu an içim içimi yiyor. Sorum şu bunu geçiren var mı neler yaşadı, sağlık ocağında bu testi yapıyorlar mı ve Allah korusun eğer bulaşmışsa bebeğime bişey olur mu?🥺