Semanisan Kızlarr bir hafta önce sezeryan doğum yaptım 10 gün dolduktan sonra dikişleri aldırmaya gidecem dikiş aldırırken acı oluyor mu acaba
Semm55 Semanisan Dikiş aldırmak mı?? O eskilerde kalmadı mı ya ilk defa duyuyorum ben 4 yıl önce sezeryan oldum dikiş falan alma olmadı yapıştırma falan estetik olmuyo mu zaten
Sinemenem Semanisan merhaba doğum yapalı 1 hafta oldu kontrole gittim dikiş alma falan yok yeni nesil ameliyatlarda dikiş yok artık
Evlatcim Semanisan hayır acımıyor zaten ameliyat yeri kapanmış oluyor bir de orda his kaybı da olduğu için acı olmuyor
Semanisan Sinemenem Semm55 benim ikinci sezeryanım ilki dikiş aldırma falan olmadı ama bunda doktor gel dikişleri alalım dedi henüz 10 günüm dolmadı