Bende 13 haftalığım canım hiç birsey istemiyor benimde kendimi zorladıgim içinde yedikten sonra içim bulanıyor kusmak istiyorum sanırım normal. Birde şöyle bir durum var ki ben tatlı çikolata aşığıyımdır aç tok hiç farketmez çikolataya gömülürüm canım istiyor alıyoruz ama bir ısırık alıyorum midem bulanıyor tatlı yiyince anlayamadım henüz