Gulcankcc Kizlar hamilelik te ayak yanması yaşayan varmı. Uyuyamıyorum bu ayak yanmasinda sürekli yıkıyorum soğuk suyla ama geçmiyor. Tavsiyeniz oneriniz varmı
ebru31111 Gulcankcc bende 23+2 olduk gece resmen ayağım elim kazanda kaynıyor günüz az ama gece şişeye buzlu su koyup ayağımın altına koyup yatıyorum yoksa dayanamam ben
Sinemmm1 Gulcankcc kanayan yaram… 25+4 teyim bütün yaz çektim erken dönemde olmama rağmen hala çekiyorum. O kadar kötü birşey ki aşırı rahatsız ediyor uyutmuyor. Doktorum magnezyum vermişti ama çözüm olmadı. Gebelik şekerim de çıkmadı. Yaza göre sıklığı azaldı ama yine de oluyor. Geceleri buz torbası koyuyorum torba ısınıyor ayaklarım sogumuyor 😢
Hazalmina Bendede var ama gebelik şekerine bağlı olduğunu düşüyorum tekrardan doktorunuza sormanizda fayda var tabiki
adatuna Bu yaz bu sorundan neler çektim ağlayasım geliyordu. Soğuk suyla yıkama, buz dolu suya koyma çözümlerden bazıları :(
Yagmurun_annesi46 Gulcankcc gebelik şekeri olabilir. Kız kardeşimde aynı sorun olmuştu ayakları yanıyordu
NurABE Gulcankcc ilk hamilelimde benimde böyle şikayetlerim vardı gece uykuları nerdeyse yoktu huzursuz bacak sendromu olmuşum megersem sizde bi doktorla görüşün fiziktedavi