Zeynepkanat Göğüs ucu hassasiyeti doğum belirtisi olabilir mi yaşayan var mı? 38+4 günlük hamileyim göğüs uçlarım felaket şekilde hassaslaştı hamileliğin ilk zamanlarındaki gibi el süremiyorum doğum belirtisi olabilir mi?
Zeynepkanat imrnx evet hamileliğim boyunca benimde var tabiiki ama bu nasıl anlatsam hani regl olacağımız zaman çok yoğun bir hassasiyet yaşarız ya dokunamayız mesela o tarz da
imrnx Zeynepkanat anladım o şekilde evet benimde arttı tabi artık sona geldigimiz için olabilir bende 39. Haftaya girdim sanki şişkinlik ve hassasiyet var