PrensesAnnesi- Bebeğimin başı aşağıda değil makat geliş ikinci sezaryenim olacak kızımı sancımla doğurmaya çalıştım 37+4 te olmadı sezaryen oldu makat geliş bebekleri kaçıncı haftada alıyorlar bilgisi olan var mı ?