Bebek_5467 Yagizinannesi_ düşük risk çıkmış bi sorun görünmüyor 10.000 de 1 olasılıkla hasta demek istiyor o da düşük risk diye biliyorum
Doktoranneyledevam Yagizinannesi_ Düşük riskli çıkmış sonucunuz. Zaten ikili test risk oranı belirleme testidir, sizinki düşük
Yagizinannesi_ Bebek_5467 Ense kalınlığı normal dendi bu rapordan hiç birşey anlamadım valla dediğin gibiyse iyi bari içim rahatladı biraz pazartesi göstericem sonuçları
umrumdadegil Yagizinannesi_ ilk gebelik mi hastanede doğum yapanlar memnun mu acaba bilginiiz var mı 🥲
Bebek_5467 Yagizinannesi_ normal ultrasonla alınan kanın ortak değerlendirmesi oluyor bu ondada bı sorun görünmüyor
Yagizinannesi_ umrumdadegil Evet ilk gebelik ama görümcem ve çevresinde dogum yapanlar vardı öneri üzerne gidiyorum bende memnunum şimdilik
Yagizinannesi_ Doktoranneyledevam Evet burdan çıkan sonuca göre fetal dna yaptırmayı düşünüyorduk emin olmak için ama şükür doktora danışınca içim daha da rahatlar
Doktoranneyledevam Yagizinannesi_ Yagizinannesi_ Fetal dna da ikili test gibi bir tarama testi aslında ama çok daha yüksek oranla ( %99) doğru sonuç veriyor. İkili testte ise bu durum %92 gibi. Geçmiş olsun ☺️