ozgetumer İlk gebelikte yaşamadım ama bunda dibine kadar yaşıyordum. Yesem bulanıyor yemesem bulanıyordu. Bulanmasa ağrıyordu vs, doktora gittim bana ilaç verin ölüyorum dedim o ilaçlar biraz hafifletti, 18 haftalığım geç saatte yiyince ya da hamur bazen yanıyor midem hemen şurup içiyorum geçiyor . Bence doktordan ilaç isteyin derim