Premsesko ay oda cok kotu oluyo kurban bayraminda bendede vardi bi kasidin mi beter kasiniyo bende oyleydi kasirsam kasiniyodu cok hadi insallah gecer ya bi de ben ilac kullanmadan gecirdim. Ben ilk gordugumde vajinanin icinde beyaz beyaz bisiler vardi kasiniyodu bide ama sicaktan kasiniyo sandim ben nerden bileyim mantar oldum neyse iste ben fark ettigimde bi 2 3 gundur vsrdi sanirim iliski sirasinda yanma felan olmustu cunku neyse ben ilac kullanmadim hic nerdeyse 4 5 gune tamamen gitti beyazlik evde surekli ic camasir giymeden bol sort giydim vajinayi su ile temaz ettirmedim fazla ayrica tharetten su tuttum mecbur ama kokulu pecete oluyo ya onlardan kullanmadim mecburen esimin eski atleti varsi giymiyo kuculmustu onlardan kucuk kucuk kestim, tuvalete gittigmde icim eahat etmedigi icin teharet muslugu ile yikiyodum ama cok fazla degil sonra o kucuk parcalardan birini alip tampon yapar gibi kondura kondura sildim ama surtmedim mutlaka bezin temiz olsun ama kullandigimi da attim. İliskiye de girmedim zaten onun haricinde de bol su ictim idrarla yenilensin temizlensin diye. Bunlarin haricinde bisi yapmadim ilac kullanmadan gecirdim cok sukur de gecti bu arada her gun aynadan da kontrol ettim azalma var mi diye beyazliklarda. Sedne mutlaka kontrol et arada kuuzm