60 güm önce doğum yapmış hamileliğinde sigara içmiş bir anne olarak tecrübelerimi paylaşayım.
Hamileliğimin basımda yasadıgım gebelik depresyonu yüzünden slim de olsa sigara içmeye devam ettim. Sınırlar koydukça içme isteğim arttı. İlk 3 ay çok önemliymiş zaten 1.5 ay ında bilmeden her gün 1 paket içmişim kalanını da slim sigarayla tamamladım.
Kalan aylarda da içmeye devam ettim. Günde 3-4 ü geçmemeye çalıştım. Her an her dk vicdan azabından öldüm ama değişik bir bağımlılık içmeyen anlamaz.
Sezeryan a girmeden 1 gün önce son sigaramı içtim ve o gün bugün kızım dünyaya feldiğinden beri değil sigata içmek, aklımdan dahi geçmedi.
1 nefes dahi almadım kızıma kokmak istemiyorum onun tertemiz ciğerleirne zarar veremem.
Kzıım da bir problem çol şükür olmadı ama bence sigaradam kaynaklı doğum kilosu düşük. 38. Haftada 2810 gram doğdu.
Şuan bu bana vicdan azabı.
Evet haklısınız sigarayı bırakmak zor ama bebeğinize zarar gelirse hayat o zaman daha zor.
Sigarayı coo seven biri ve yeni anne olarak 60 gündür 1 nefes dahi içmeyebildim.siz de bırakabilirsiniz