sydake Merhaba, bebek arabası, beşik, anne yanı beşik ya da ihtiyacı olan neleri başka alırdınız? Neye dikkat etmek lazım. Neleri unutmamak lazım:)
Nur_50 sydake zıbınları anvelop tercih ettim ve Yüksel bel altlar aldım bebiş için en rahatı bence hem giydirmesine kolay oluyor zıbını😃
Churcill sydake bol bol tulum alırdım heralde kendinden eldivenli patikli. Bide bir sürü bez, mendil.
Eboz sydake ayakli tulum almazdim deterjan stoklardim hepsi fiyat artiyor islak mendil stoklardim kiyafet kucuk almazdim genellikle Elimde kaldi di depremzedelere verdim icim rahat yine ates olcer kesinlikle alinmali
Damla sydake aldığım hiç bişeyden pişman değilim de keşke yenidogan daha az alsaydım toplam 5 takım belki 2-3 de tulum var ona rağmen çok geldi en fazla 2 şer kez giydirdim ve kaldı üzülüyorum yepyeni duruyorlar atsan atılmaz kıyafet vermeyi de tercih etmiyorum kimseye yenidogan yerine 0-3 ve 1-3 alınmalı
Eboz Nur_50 ben biraz fazlada aldim benim kizim uzun oldugu icin hep boydan kaybettik 3.6 6.9 iyi giydi yeni dogan fazla giymedi ayakli oluyor yaa eger bebeginize uzun dediyse doktor Aman ayakli almayin az alin neler neler kaldidi icimde de kaldi
Ebru3439 Ben hepsini liste yaptım aklıma gelenleri izlediğim videolardan kafama yatanları öncelikli lazım denilenleri sonra büyük kalem denilecek maddi anlamda daha büyük orta seviye ve uygunları ayırdım her ay ayırdığımız bütçeye göre öncelik büyük kalemleri bitirdik taksitle falan bize bu yöntem yormadan daha kolay geldi ve tavsiyem kıyafet olayını sona bırakın gelen oluyor mutlaka ya da en son duruma göre seçeneğiniz daha çok olabilir.Allah kavuştursun 🌸
nunusmom Aygy benim beşiğümde ahşap model ve bn çok memnunym hiç bi olumsuzluğunu görmedim ama bazen annemlere (şehir dısında) gittiğümde falaan uyuması zOr oldu beşiğini aradı hep park beşik bu konuda kolaylık sağlıyor katla koy kılıfına çantasına al yanına :) ama ahşap beşikten de aslaa pişman olmadım almasaydım içimde kalırdı biliyoeum zTen kızım şuan bazaya geçiş yaptı
AsyaCngz55 Oyun halısı ne zaman işe yarıyor tecrübeli anneler? Ben emekleyen çocuğun onda duracağını sanmıyorum e 6. Aya kadar da çok oyundan oyuncaktan anlıyorlar mı onu da bilemiyorum ne dersiniz?
K-Canseven AsyaCngz55 Oyun halısı insan heves ediyor ama bebekler üzerinde durmaz malesef :) onun yerine sıvı geçirmez örtü alıp üzerinde ailecek aktivite yapabilirsiniz. O da ilerleyen zamanda lazım oluyor :)