12 günüm testlerin net çıkmıyor
Pzt doktora gideceğim yumurtaliklarimin gelişip gelişmediğini kontrole gideceğim 12 gündür hiç bir şekilde degerlendirmedim çok sabır isteyen bir ovulasyon testi kafaya çok takıyorum akintima bakıyorum testi uyguluyorum silik çıkıyor sürekli hiç bir şekilde anlamış değilim