Enesim Bugün fazla yürüdüm eve geldiğimbe lekelenme gördüm biraz bekledim ve pembe akıntı olarak biraz daha geldi doktora gittik hemen bir sıkıntı yok dedi plesenta rahim duvarının arkadında fazla yürüdüğünde ve ağır taşıdığında olabilicek bir şey dedi. Plesentanın rahim duvarının arkasında olmamasımı gerekiyor anlayamadım bilen var mı
Duygu07 Enesim canım ben de 29 haftalığım daha dün doktora gittim herşey yolunda dedi. Az önce idrarımı yaptıktan sonra silerken pembe leke gördüm 😔