Keskinsifa Kizlar yeni doğum yaptım sütüm hala gelmedi şeffaf sıvı gibi birşey geliyor bebeğim doymuyor mama veriyoruz 5 sisi içiyor ne yapmaliyom gelirmi sütüm memnin başı çok ağrıyor ne yapmalıyım
Melike_sevgi Keskinsifa o şeffaf sıvı çok kıymetli diye biliyorum emdirebildiğiniz kadar emdirin bebeğin onu alması lazım ilerleyen zamanda rengi düzelir
Canann1601 Keskinsifa o şeffaf süt kolostrum denilen süt ve onun verilmesi bebeğin gelişimi için çok çok sağlıklı. Stres yapmayın sütum gelmiyor diye yoksa gelen süt de gelmez. Helva yiyebilirsiniz pekmez hurma süt yapan yiyecekler tüketin umarım gelir sütünüz
seda2023 Keskinsifa uyku uyku uyku. 1 ay önce doğum yaptım uyuduğum zaman sütüm geliyor uyumazsam dinlenmezsem az geliyor dinlen ve bol su iç bence
Baharoloji Keskinsifa o şekilde emzirin gelecektir bir de mamayı da eds yöntemiyle vermeyi deneyin eczanede kitler var bunun için yardımcı olurlar hem süt üretimi artar hem meme reddi yaşanmaz
Damla Keskinsifa doğum yapalı 3 ay olmak üzere süt için denemediğim şey kalmadı en çok fayda gördüğüm şey yeşillik oldu her öğün doyasıya yeşillik tükettim ve bol su çok şükür düzeldi sonunda