HoneyandMom Selam kızlar 16. Haftadayım suan, 2 aydır bulantılarım ve kusmalarım olduğu doktorum verdiği vitamini de içemediğim için içme demişti. Suan hiçbir vitamin vs kullanmıyorum kullanan var mı varsa ne kullanıyorsunuz merak ediyorum 😊
avakadominigi HoneyandMom sadece miden bulanıyor diye içmiyormusun. Folik asit demir be magnezyum çok önemli bebek için
HoneyandMom Pamuk bana da doktorum elenatal vermişti içinde balık yağıda bulunuyor, tabii 2 aydır içmiyorum önümüzde ki hafta kontrolde soracağım 😊
HoneyandMom avakadominigi hayır aynı zamanda kustuğum için doktorum içip kusuyorsan bir anlamı olmaz ilacın dedi suanlık içme demişti
gokcetugumm Bende içemiyorum bulantilardan vitaminleri de alamayınca çok halsiz düştüm kan verdim ki sonuçlar yerlerdeeeee tekrar başladım zar zor içiyorum mecbur decavit ferrum dvit3
HoneyandMom gokcetugumm Salı günü randevumuz var bakalım ama değerlerimin düştüğünü sanmıyorum çünkü anormal bir halsizlik yok bende 🤷🏽♀️
avakadominigi HoneyandMom anlıyorum geçmiş olsun ama bi şekilde içmeye çalışın yeniden çok önemli vitaminler özellikle magnezyum 20. Haftadan sonra
gokcetugumm HoneyandMom güzel besleniyorsaniz yoktur ama ben çok kusuyorum o yüzden beslenemedim zorlandım baya
Feyzabeyoglu Coledan d vitamini Magvital magnezyum Elenatal2 Oroferon demir ilacı Tiroit ilaclari bide iste
Hayatadairanne Feyzabeyoglu hepsi ağır geldi mi peki tiroid ilacı d vit elenatal 2 birde mag verdiler birde demir ilacı bunlar çok mu fazla size zararı oldumu hiç bulantı falan
Sym_nr HoneyandMom merhaba bende vitamin arayışındayım 😊 ilk 3 ay sadece folik asit kullandım bütün vitaminlerin içerisinde folik asit var gebelik boyunca da kullanmalı mıyım bilmiyorum. İçerisinde folik asit olmayan bir vitamin önerir misiniz?