EliifBozdag Merhaba sevgili anneler, anne adayları 🙂 Haftadayim ve normal doğum yapmak istiyorum. Ve bi sıkıntım var farkettim ki bunu doktoruma daha söylememişim. 4 sene önce fıtık başlangıcı var demişlerdi ne zaman ağır iş yapsam belim hemen tutulur. Internette okudum fıtığı olan hamileler normal doğum yapamaz diye.. Yaşan var mı doğru mu acaba ? Doktor randevum Çarşamba günü ozaman doktoruma danışacağım ama ozamana kadar beni bı aydinlatsaniz 🙂
Irembrgul Benimde omurgam biraz eğri bel ağrılarım o yüzden oluyor benim de ama fıtık ileri bi boyut tabi ne kadar ileri olduğuna da bağlı olabilir eğer doğum sırasında zorlandığını hissedersen sezeryana dönebilirsin
Tugbakara Bende 6adet bel fitigi var vb bircok sey var normal digum yaptum kasimda tekrar digmum var 3normal dogum olacak