aysenuraktas6107 Kızlar sütüm az saginca genellikle 70 CC geliyor o da her sağım da değil 3 saatte bır anca bu kadar oluyor eğer gün içinde sağım yapmadiysam 6 saat felan akıyor felan sagdigim da 120 CC anca geliyor bebeğim 3 ayı ni bitirdi 4 . Aya girdik yani 70 CC sağım olunca mecbur ek gıdada veriuorum Bebelac Gold veriyorum ek gıda 4 -6 ay arası baslaniyormus 4 ay da başlayan oldu 4. Ayın sonu 5. Ayın başı gibi başlamayı düşünüyorum mama vereceğime yavaş yavaş anne sütünün yanında sebze çorbası sebze sulari yoğurt ile yavaştan başlamak istiyorum tabi kilo alımı gelişimi doğrultusunda doktora danışma ağım merak ettiğim 4 aydan sonra başlayan oldu mu
Nurr_22_22 aysenuraktas6107 4 ayda yediklerimden tattirdim meyve oldu genelde 5 ayın ortalarında sebzelere geçtik ama kızım haşlama ya da bebeklere Özel olan yemekleri yemiyor şimdi 8 aylık oldu kendim ne yiyorsam ona da yediriyorum başka türlü yemez
Mevlude_Sahin aysenuraktas6107 Bende 4 ayda çorba suyu falan veriyordum ama sürekli değil hafta da 1, 2 . Kontörler 5,5 ayına yakın gittik o zamanda doktorumun başlatmıştı. Biz mama kullanıyorduk kilosunu sabitlemek adına, 16 aylık 9,10 ayındna beri sabit kilosu
Baharoloji aysenuraktas6107 zaten hayatı boyunca yiyecek neden acele ediyorsunuz ki sağım memede ki gerçek süt miktarını göstermez bebeğinizin kilo alımı yeterli ise sütünüz yetiyordur yoksa bu ay için mama takviyesi daha doğru bir de zaten 1 yaşına kadar tadım dönemi olarak geçer yani siz sadece tadım yaptırıyorsunuz besinleri tanıyor amaç doymak değil bende en azından 5. Ayı doldurmasını bekleyin alerjik yatkınlığa sebep olabilir
aysenuraktas6107 Nurr_22_22 korkuyorum acaba bı zararı olur mu doktora danismismiydiniz yavaş yavaş verdiğiniz yiyecekleri
Nurr_22_22 aysenuraktas6107 doktorum 6 aydan önce vermeyin dedi ama insan anlıyor yemek yiyecek kadar dik duruyordu masadaki yemeklere saldırıyordu 3 gün kuraliyla denedim eğer alerji yapmadıysa devam ettim şükür alerjik durum hiç olmadı
aysenuraktas6107 Nurr_22_22 şükür bakalım şuan 3 aylık bitti 4. Aya girdik 5 . Aya girdiğimiz de başlayacağım yavaş yavaş mama dan iyidir en azından vitamin alır
aysenuraktas6107 Baharoloji bilmiyorum çok üzülüyorum herkes bir şey dedi biberon la ver dediler ilkten vermedim mememin ucunu alamıyordu bazen sol memeyi bıraktı ilk önce sonra sahip biberon la verdikçe sağı bıraktı her memeye koyarken kafasını çevirerek kızararak ağladı o yüzden emziremiyorum sağıp veriyorum bencede 5. Ayın ortasına doğru başlamam daha uygun olur belki de pazartesi doktora soracağım gelişimi yerindeyse yani anne sütü artı mama şeklinde gidiyoruz