Merhaba kızlar 33+6 haftalık hamileyim bugün hastaneye gittiğimde bebeğimin bacak boyu 31+4 çıktı böyle bir durum yaşayan var mı bebeğimde vs bir sıkıntı olur mu? Birde nstye iki kere bağlandım bugün ilkinde 4 kere, ikincisinde 6 kere nst çekildim bebeğin hareketi yavaş dedi haftalık kontrol istedi bugünden itibaren ilk gebeliğim ve böyle şeyler beni aşırı geriyor bir sıkıntı mı var acaba?