Slha Mutluaileee bnde 35 de dogurdum 1 ay once rahmimde incelme vardi iki gun sonra 1 cm aciklik vardi snra suyum sizmaya baslamis
Albertos Slha ya canım bende son zamanlar peçete koyuyorum her lavodan sonra ıslaklık oluyor acaba sızma mı oluyorki çok Merak ediyorum 🤔 peçete ıslanıyor bildiğin
AlyaDerin21 Minikheyecan bende 37 haftalığım 2.500 kilo ama doktor gelişiminin geride olduğunu söyleyip duruyor hattA bu yüzden Doğumu başlatabiliriz dedi
Derya341986 Ysn ahh cnm ben o sıkı diyeti yapamıyorum ya 😔😔 hamur işi yemiyorum ama bazen kaynanama gidiyorum yemek yemeye oda orta tuzlu yapıyor yemeği her hafta idrar tahlili yaptırıyorum kaç haftalık oldun sen cnm
Minikheyecan Beriliko demez mi? Daha fazla kilo almasını beklemeyin siz böyle doğum yaparsınız bir hafta daha gözlemleyelim ama sanmıyorum dedi
Slha Albertos bnm hastanede azicik akinti gsbi bi anda gelmisti soyledim doktra dootr amnisure dye bi test var yapti ve sizintu oldugu anlasuldu bu test harcinde zor anlamk sizintimi norml akintimi dye
Beriliko Minikheyecan hımm siz yinede 1 hafta biraz fazla yüklenin derim muz soda et pekmez ve kaşara belki fayda eder