Kızlar 30 haftayı geçtik artık hastane çantası eksiklerini tamamlamak istiyorum ama pijama takımı yada geceliği kısa kollu mu alsam kararsız kaldım tecrübeli anneler yorum yapabilir mi ameliyattan çıkınca mesela titreyende çok oluyor ama sıcak basarsa oda beni stres yapar yani 🤭 Cevaplarınızı bekliyorum 💞