Oznurkasikci Ben 21+6 haftalik gebeyim henüz tetanoz olmadım 22. Haftada çağırdılar ama hafif grip var aşı yaparlar mı? Ve diğer sorum paslı çiviye dokundum Bi sorun olur mu ? Yardımcı olursanız çok sevinirim
Oznurkasikci Eboz sağlık ocağında ki ebe biraz tuhaf da Ben en son 2019 da olmuştum 2 doz aşı bekarken sanırım o da koruma yapıyor değil mi