7084HzY_4 Ben pazartesi sezeryan olucam ama tümden bayılmak istiyorum hala yapiliyor mu bu arada devlette olucam sezeryan
yeninesilanne-99 7084HzY_4 ben özelde yaptım önce belden uyuturmuşlardı ama ben panik atak geçirince beni bayıltmışlar doğum anımı hiç hatırlamıyorum, doğum yaptıktan 2 saat sonra uyandım