LavinsMom Cemrenurars evet yalnis gosteriyor cin. Hele rus o tam bi skandal 😄 siz dogum gununuzu sat i yazin ben bakdigim yerden bakayim gorelim sizdede dogru mu cikiyor. Benimki orayla uyuyor
Cemrenurars LavinsMom satım normalde 24 hazıran ama bugun 1 temmuz guncellendı. Doğum gunum 30.12.1995 esımde 05.04.1994
LavinsMom Gzmg42 ben kendimi ve bir cok yakinimi ordan hesaplayip ogrenmistim . Bizde dogruydu bilemiyorum pek de guvenmemek lazim ama
Aysoshh LavinsMom teşekkür ederim biz eşimle kız çok istiyoruz sağlıkla doğsun inşallah 🥹🥰🙏🏻 cinsiyeti öğrenince yazarım size birde 13.hafta da kontrolüm var öğrenir miyim sizce
LavinsMom Aysoshh ben 14 haftada ogrenmistim. Mesela benim bebegimin pozisyonu ve doktorum cok iyiydi 100% erkek soyledi. Ama bazen doktorlar guvenmiyor kendine degisebilir diyorlar. Ya bebek gostermiyor. İnsallah saglikla alirsiniz kucaginiza ❤️
dy1106 LavinsMom Selam bana da bakabilir misiniz ama hiç beta baktirmadim :) Ben 16.02.1994 Eşim 16.06.1991 Sat 07.07.2023
Sevdayilan LavinsMom anne 21 07 1994 01 02 1980 son adet 12; Mayıs 2023 banada bakın lütfen bekliyorum
Guluzar06 Banada bakar mısınız rica etsem 10.22.2001 10.20.1992 6 temmuz LavinsMom LavinsMom LavinsMom
Guluzar06 LavinsMom teşekkür ederım bır tane daha prensesim var saglıkla gelsınde bır yerde daha hesaplattım kız çıkmıştı 🤣🥰