Merhaba anneler sancım çıkıyor ama açılma yok 3 günde bir hastaneye gidiyorum ama doktor bişey söylemiyor 3 günde bir çağırıyor bebekte 4 kilo olmuş normal doğum zorlaşır mı sizce bana nasıl bir yol izlerler acaba ilk doğumumu normal yaptım sürekli strese giriyorum korkuyorum doktorlar birşey söylemedikçe dahada strese giriyorum