Canann1601 Suhedakskn merhabalar. 27 haftalık hamileyim 12. Haftadan beri doktor Edis kahraman a gidiyorum.cok memnunum cokcsamimi ve çok iyi bir doktor.siddetle tavsiye ederim.
Canann1601 Suhedakskn normal doğuma da giriyor kendileri doğurtuyolar. Instagram hesabına bakabilirsiniz var doğum paylaşımları
Canann1601 Evrem990 benim eşim o hastanede ameliyathane hemşiresi olduğu için muayene ücretimiz düşük oluyor. Normalde ne kadar hiç sormadım. Bir ara post acilmisti doğum ücreti 45 bin yazan vardı ama şu an net bilmiyorum