MercimekVeaAnnesi Kizlar 36+3 oldum ayaklarm ve bacaklarim sismeye basladi hatta bi tanesi daha fazla normal mi bunlar endiseleniyorum
Tazehamis44 MercimekVeaAnnesi bende 36+3 olduk aynı şeyler bende de var normal bunlar korkulacak şeyler değil genellikle geceleri çok şişiyor ellerim ayaklarım
koalamiyim Benim de şişiyor ama bi süre sonra şişlik iniyor. Sabahları özellikle çok şişiyorum. Tansiyonunuza baktınız mı
MercimekVeaAnnesi koalamiyim Normal cikiyor tansiyonum cok sukur ne yapmam gerekiyor sismemesi icin ya da sisliklerin gtmesi icin
koalamiyim MercimekVeaAnnesi bol su içmek ve tuzu azaltmak başka da yapacak bi şey yok sanırım. Hamileliğin sonları böyle oluyor doğumdan sonra gidiyor hepsi ☺️
BabySkr 36+3 bende de sürekli yatmama rağmen hamur işi yedigimde şişiyor, hamur tuzlu şeylerden uzak ve bol suyu☺️