Canann1601 yagmurturk 27+3 🐣🧡 Aşırı heyecanlanıyorum artık hele ki ikili rakamlara düştükten sonra beni heyecan sardı. Sizde durum nasıl 😊
Suprizzm34 Kızlar size bısey sorucam ben son adet tarihi 9 mart eminim de dr hayır bebek 3 mart uyumlu bebek dedi muayene gıdıyorum üç mart yazıyor ultrasona evet bebekde o haftayla uyumlu ben simdi neye göre haftamı sayayım bılemedim
Kukulikukuli12 Suprizzm34 benımde 6 mart son regl ilk günü. Ama bebeğim 1 hafta 10 gün önden gidiyor. Yine de kaç doktora gittiysem 6 mart yazıyor 🙄 İlk hamileliğim de de öyleydi. Buda yeni çıktı heralde bu ara cok duyuyorum.
Ebru3439 Suprizzm34 canım bebeğin gelişimi yavaşlarsa haftasına geri gelebilir aynı hızda devam ederse de sorun değil ama bildiğim kadarıyla doğum planı ona göre çizilir bence önden giden tarihe göre hazırlık yapsın zaten doktora gittin mi hep adet tarihini yazıyor
M18a17 28+1haftslik ultrasona göre 30 haftalık gorunuyo tahmini doğum tarihi 10 Aralık 17 Aralık arasi diyor doktor
Dilken yagmurturk 31+0 olduk daha biraz önce acilden geldik 20 dakikada bir 7 defa kasılmam oldu ama gaz olduğu ortaya çıktı çok garip yanı gaz nasıl tam 20 dakikada bir sıkıştırabiliyor anlamış değilim hala ama şükür doğum değilmiş dedim 😂