İki gün önce 12 haftalık serklaj oldum ve hiç kanamam olmadı. ama bugün biranda pıhtı şeklinde aniden kanamam oldu. Acilden geldim dikişte sorun yokmuş rahim ağzı uzunluğu 33 mm ölçüldü bebeğin kalp atışı da var çok şükür ama tedbir amaçlı yatış verdi. Bu kanama neden olmuş olabilir başına böyle birşey gelen var mı