Kızlar kedimin psikolojisi mi bozuldu anlayamıyorum aşılar tam her gün olmasa bile maltını ödül mamasını veriyoruz oyun oynuyoruz tarıyoruz ama kedim sürekli odadan çıkıp koridorda miyavlıyor susmadan içeri alıyoruz seviyoruz biraz sakinlesip yine aynı şeyi yapıyor kedim erkek ve kısır ve en ufak sesten hareketten ürküyor:( yarın veterinere gideceğiz ama ben aşırı derecede kafama taktım bu durumu yarın çocuk olunca çok zorlanırm böyle devam ederse