yagmurturk Merhaba hanımlar hayırlı akşamlar bişey sorucam karın bölgesi çatlağı hakkında ne düşünüyorsunuz benim karın bölgesi altı çatlağım oluşmuş kaşıntı ve ağrı yapıyor bı çözümü var mı yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🥰
minikmucizeemaak yagmurturk Benimde çok çatlağım oldu sanırım vücudumuz gergin ve iç karnım dar, ama yapacak bir şey yok. Doğumdan sonra toparlanınca çatlak tedavisine giderim diye düşünüyorum çok rahatsız ederse 🥹🫶🏼
Esracigdem yagmurturk merak ediyorum da ne zaman catlamaya basladı ? Ben de çatlayacagım diye korkuyorum biraz
Esracigdem yagmurturk teşekkür ederim lierac serum var 8 haftada çatlak görünümüne etki ettiği söyleniyor deneyin isterseniz insallah geçer💓