1palyaco Evet her gün yapıyordum. Benim testim pike yakındı, o gün şans eseri folik asit yazdırmaya doktora gittim ve kontrol olmak istedim. Doktor yumurtan çatlamak üzeri dedi ve değerlendirmemi söyledi. Ama testi aldığım sayfaya attığımda pik değil devam et diyordu. Doktora gitmesem belki değerlendirmeyecektim. Bende test hatalıydı demekki 19mm yumurtayı pik göstermemişti, gerçi arkadaşımda da pik gösterdiği günler oldu ama doktor kontrolünde büyüm yumurtası yoktu. Yani ovülasyon tamamiyle stres başka bir şey değil. Nasip kısmet Rabbim ol derse hepsi bahane. En güzeli 2 günde 1 değerlendirmek canım ovülasyon kullanıp strese girmektense