momoflara Kızlar 35 haftamıda bitiyorum 38 de doğum yapacağım etrafımda bazı kızlar işte son zamanlar sütüm şakır şakır akardı doğurmadan falan diyor benim göğüslerim de çok büyümedi öyle bi süt akması da yok acaba sütüm mü yok üzülmeye başladım
cokkasmabeabi momoflara hiç alakası yok bebeğim 10 günlük hic sutum de akmadi doğum oncesi. Şu an öyle dolu ki sürekli sagip atıyorum buzluğa
esinclkk-535361 momoflara hayır herkesin bir olmuyor hiç üzülmeyin sütün vardır üzmeyin kendinizi birilerinin lafına bakarak bemimde oyleydi sütüm hiç dısarı akmadı ama vardı sütüm 🙂
Yelizdurmus41 momoflara Kafanı bunlarla doldurma bence . İlk önce bebeğin sağlıklı doğsun sütün olmayabilir de mama ile büyüyen de büyümüş bence hiç bunlara yorma illa erken gelecek diye bir kural yok . Sağlıkla al kucağına yeterli
koalamiyim momoflara hiç alakası yok benim sezaryene girerken bile sütüm aktı, ameliyat önlüğüm belime kadar ıslaktı ama doğumdan sonra o süt gitti 3 gün gelmedi 🥹
Esracigdem momoflara bebek dogudugunda midesi kiraz çekirdeği kadar oluyormuş. Sütünüzün de bir çay kaşığı kadar gelmesi bekleniyor. İlk günler ağız sütü gelecektir. Öncesinde akması cokta iyi bişey değil. Sarı renkli olan o süt bebeğin ilk koruyucu aşısı olacakmış :) yani öncesinde gelirse ağız sütünüzü kaybedebilrsiniz. Stres yapmayın vücudunuza güvenin. İllaki gelir.
Baharoloji momoflara endişe etmeyin benimde ilk doğumumda hiç umudum yoktu memelerim yumuşaktı ancak bu süt olmadığı anlamı taşımıyor doğumdan sonra ebe geldi ucunu sıktı bebeğimi yerleştirdi hemen emmeye başladı doğumla beraber iniyor normal doğumdu ikinci 2 hafta önce sezaryenle oldu onda da hemen emzirdim odaya çıkınca zaten bir kaç damla ile geliyor artıyor emdikçe olumsuz düşünmeyin