Normalde sakinliğimi fazlasıyla koruyan biriyim ama bu ara her şeye o kadar çabuk ve o kadar çok sinirleniyorum ki. Bende mi sorun var yoksa hamilelikteki duygu değişiminden kaynaklı mı bilmiyorum. Hem daha kırılganım hem daha sinirliyim hem de hiçbir şeye hiçbir kelimeye bile tahammülüm yok gibi. Sizde de oluyor mu bu?