Bebegimlegunlerim merhaba çarşamba günü suni sancıyla doğum yapan biri olarak söylüyorum, epidural seçeneğiniz olacaksa kesinlikle suni sancıyı alın o kadar güzel ve hızlı ilerliyor ki anlatamam, eğer rahminiz yumuşadıysa her türlü açılma oluyor zaten ebeler muayene edince hafif açıklık yapıyorlar böylece hızlanmış oluyor 7 de suniyi almaya başladım en küçük dozdan ve 12.28 fe kızım kucagımdaydı asla ama asla anlatılan kadar sıkıntılı olduğunu düşünmüyorum suninin herkesin doğumu farklıdır her bebek farklıdır. Tavsiyem suni sancıyla baslatmanız inanın sezaryen çok zor benden 2gğn önce dogum yapan bi arkadaşım var hala sıkıntı yasıyor yine suni sancılı ister misin deseler yine evet derim çünkü çok hızlı ilerliyor, karar sizin epidural seçeneğini mutlaka sorun ve yaptırmakta ısrar edin ağrınız direk geçiyor sadece mis gibi uyuşukluk bebiş çıkarken biraz his kaybı oluyor ama ıkındırıyorlar sizi bir şekilde gösteriyorlar ve epidurali olmayan bi arkadaşımla kıyaslayacak olursak benşm 3 dikisim var ilke göre çok çok az diye düşünüyorum benim yarım saatte bir acıklıgım 1-2 cm arttı sürekli inşallah sizin de öyle olur sağlıkla kucağınıza alın inşallah size bir fikir olabilmisimdir 🌸