Kızlar doğum yapalı 10 ay olcak. Doğumdan önce böyle bir ağrım olmuyordu doğumdan sonra her adetin ilk iki günü vajinamda çok baskı oluyor böyle batma gibi ayakta çok uzun süre duramiyorum oturunca biraz hafifliyor. Doğumdan sonra normal mi bu ağrı yoksa doktora gözükmem gerekir mi önemli bişey midir?