yavrusincabim1807 Kızlar 4+3 de kese görünmedi normalmi ? Doktorum ekimin 6 na gün verdi görebilmek için
Haticee7818 yavrusincabim1807 çok çok normal keseyi 6. Haftada kalp atışını 8. Haftada duydum oğlumda
yavrusincabim1807 Doktorumda daha çok yeni dedi ama insan yinede merak ediyor tabi birde ilk gebeliğim yeni yeni öğreniyorum herşeyi 😌 çok sağolun
Eminesahin1 yavrusincabim1807 benimde ilk bugün gördüm hatta ilk görmeyince insan çok telaşlanıyor zaman geçmiyor resmen ama keseyi görünce doktor sağlıklı deyince kuş gibi hafifliyor insan biraz daha sabret sadece inşallah sağlıcakla alırsın bebeğini kucağına ☺️
Basak__ Merhaba kızlar 1 haftalık gebeyim doktor bi sonraki hafta da çağırdı bu normal mi gerek var mı acaba kese gözükmüyor anladığım kadarıyla 5. Haftaya kadar özel hastaneye gidiyorum acaba para koparmak için mi yapılıyor
Aysnr11 Basak__ ilk 10 gün ücretsiz kontrol var zaten para koparmak istese 10 günü geçir gel der. Kese görünene kadar her hafta çağırırır doktorlar bir problem olmadığı anlaşılırsa 3-4 haftada bir muayeneye çağırır.
Basak__ yavrusincabim1807 kese dedi yanlış hatırlamıyorsam betam zaten 16 çıktı yeni olduğu belli yani kese nasıl gözükecek mantıken ultrasonla bakıcam vs dedi yani int baktığımda doktor iyi bir doktor yorumları çok ve hepsi 5 yıldız özel hastane olduğu için sömürmeye mi çalışılıyor acaba yani hafta hafta çağırılan başka anne adayları var mı merak ediyorum
yavrusincabim1807 Basak__ büyük ihtimal beta hcg ne bakacak yükseliş varmı diye çünkü daha çok erken olduğu içün gebeliğin sağlıklı ilerleyip ilerlemediğini kandan takip ediyorlarmış benim doktorumda kese görünmeyince kan istedi değerime baktı güzel dedi yükseliş var dedi o yüzden senide kan için çağırmış olabilir
Kujununannesi Basak__ özel hastanelerde 10 gün kontrol süreniz var.Giriş ücreti talep etmezler fakat tetkik ve tahlil gerek duyarsa evet ücret ödemek zorunda kalırsınız 😇 ultrason içinde ücret almaz endişe etme sadece ilerleyişi görmek için çağırmıştır.Keşke benim doktorum da haftaya gel dese dursa sürekli giderim😂
yavrusincabim1807 Bence gitmelisin yani zaten seninde için rahat eder değerine baktırınca ben hamileliğimi öğrendim 2 gün sonra doktora gittim hemen acaba hormonum yükseldimi diye merak ediyordum şuanda bile meraktayım haftaya cuma tekrar gidicez
Basak__ yavrusincabim1807 çok teşekkürler meraktan bende gidecektim zaten ama özel olduğu için hastane biraz tedirgin oldum
Basak__ Aysnr11 teşekkür ederim kızlar hiçbir şey bilmiyorum çok yardımcı oldunuz bilmem gereken başka şeyler var mı acaba 🥰🥰
Basak__ Kujununannesi teşekkür ederim kızlar hiçbir şey bilmiyorum çok yardımcı oldunuz bilmem gereken başka şeyler var mı acaba 🥰🥰
tugbadurmaz34 yavrusincabim1807 betanı takip et o zamana kadar artışına bak mutlaka 3000 i geçince kese görünüyor
yavrusincabim1807 tugbadurmaz34 3 gün önce baktırdım kontrole kadar tekrar baktırırmıyım bilmiyorum 🙂
Kujununannesi Basak__ rica ediyorum ama çoğumuz ilk gebeliğini yaşıyor araştırıyor ilgi alanımız sadece bebişle alakalı şeyler okumak oldu belki 🥰 Herkesin daha önceki tecrübesi duyduğu gördüğü bildiği şeyler olabilir birbirimizden öğreneceğiniz çok şeylerin olacağı uzun bir süreçte destek olmak dileği ile 🌺