naneliseker_ 23+2😒😒 Normal sanirim… Solda hissediyorum bebeği hepte sol taraf arada bir ağrı giriyor..
Skrn12 Benimde bugün 20+0 bende hep solda hissediorm sol taraf sızlama normal bence arada bendede oluyor