miray_aden Karnim cok sanciyor ishal oldum midem bulaniyor 2 kez kustum bugun cok halsizim belim ve kasiklarim da cok agriyor acile gittim yalanci dogum sancisi dediler 37+4 deyim bu haftalarda bu tarz problemler yasayan oldu mu? Nasil gecer bu