skrbsrl Kızlar merhaba, bebeğimin boyunu hesaplayamadim sizden yardım istemeye geldim😄 ultrasonda fl için 23.22 mm demiş bu durumda boyu ne kadar oluyor acaba
Zehrabal1 skrbsrl 18 cm civarı çıkıyor ben mi yanlış hesapliyorum acaba sjjsjsj . Bende FL hiç mm yazmıyor hep cm olarak yazıyor onu 7 ile çarpınca kolay oluyor tam çıkıyor mm kafamı karistirdi
skrbsrl Yok baya 23 kusur yaziyo fl uzunluğunda doktorum söyledi aslında ama bana çok uzun geldi boyu. 18 haftalik 26.2 cm dedi bende bu formülle hesaplamaya çalıştım acaba yanlis mi anladim diye ama çok yüksek cikinca sorayım dedim 😄
skrbsrl Zehrabal1 vallahi bende anlamadım doktor 26 cm dedi şok oldum ben 10 cm filan sanıyorum dedim yok canim sende büyüdü artık dedi 😄 eve gelince 26 cm ne kadar diye ölçüm ama çok büyük geldi o kadar çocuk karnımda nerde duruyo diye düşündüm Bi çünkü tamamen 4e filan katlanıp durması lazim😄
Zehrabal1 skrbsrl 19+2 haftalık iken 22 cm yazmışım . Her kontrolden sonra bebeğime hatıra kalsın diye not alıyorum
Zehrabal1 Zehrabal1 ama normal bence çünkü bende de fl 31.2 mm yazıyo 19+2 haftalikken ve doktor 22 cm dedi
Gecemboncugumm skrbsrl kağıtta fl için 23.22 mm yazıyorsa sen bunu cm ye çevireceksin. O da 2,322 cm yapar. Cm cinsinden çıkan sonucu 7 ile çarpacaksın. 16,254 cm boyu bebeğin.