Ozge_ylmaz merhaba, oğlumda zorunlu sezeryan oldum, maşallah diyim hastaneden eve geldiğim gün bütün işimi kendim gördüm ama bebeği alıp yatağa koyarken tabi zorlanma oluyordu (ameliyat olunuyor çünkü çok normal) annem nazar değmesin diye millete kızımın çok ağrısı var derdi😂 bu arada acıya asla dayanıklı biri değilim ama doğumdan sonra hızlı toparlandım. Şuan 2. Ye hamileyim 4 buçuk sene sonra, belki normal yapabilirim diye düşünüyordum ama doktor plesentadan dolayı şuan mümkün görünmüyor dedi. Rabbim sizi de sağlıkla kurtarsın inşallah🥰🙏