Nurr_22_22 Esrchn14 memnunum ilk zamanlar çok kullandım çoğunluk çekim gücü az filan demiş ama gayet sütüm geliyordu tabi pahalı markalara benzemez ama işini gorecek düzeyde
KuzeyinAnnesi10 Anonimkup bime geliyormuş A101 de olabilir kiz hamilelik kafası unutuyorum ama bu hafta gelenler de katolog da görmüştüm