Pepeia bence gidin allah korusun ters bişey olur önlem alırlar kızımda suyum azar azar gidiyordu idrar kaçırıyorm sandım sancım da yoktu sancımı bekleyeym dedim sabahladım en son sancı gelmeynce gittk kızımn kalp atışları çok kötüydü kaybedecktk nerdeyse burada okuduklarımız kafamızı karıştırıyor sancınızı evde çekn evde bekleyn diyenler vardı ama her gebelik bir değil