066 merhaba bende yıllardır var ve ameliyat olmadığın sürece geçmiyor anlık geçer ama mutlaka yine tekrarlıyor ağızda inanılmaz koku yapar doktora gittiğinde tahta kaşıkla görüneni alıyor dün geldim bende hastaneden yüzeysel aldı yapacak bir şey yok çünkü bunun için eve geldim kendim midem el verdiği sürece almaya çakıştım benim çok ilerlemiş baya derin olmuş nohut kadar çıkardım tek seferde inanılmaz pis kokuyor sürekli Gargara yapmanı önerecek boşuna gitmiş olursun