Kafiye34 Merhaba arkadaşlar bende alerjik astım var.bu gün kontrolle gittim doktor bana Rinoclenil burun spreyi verdi.ama içeriğini okudum hamileler kullanamaz diyor bide internetten baktım burun spreyi önerilmiyor.çok tıkanıyorum🥺
Pamuk Kafiye34 Bendede alerjik astım var hap ve ventolin kullanıyorum. Büyük ilaçlarda önüne gelen içmesin diye onlar yazmak zorunda canim.
Kafiye34 Pamuk çok geçmiş olsun cnm nefes alamamak çok zor bi durum.bana da ventolin bide başka bi tüp daha verdi.