Edaa1334 bende enfeksiyon değil de mantar çıktı, akıntım çok oluyordu kaşıntı ya da yanma yoktu. 3 defa idrar testi verdim ikisinde çıkmadı en son yaptığım testte çıktı doktorum fitil verdi içinde 2 tane vardı 3 gün arayla kullan dedi şuan sadece bitanesini kullandım diğerinin günü daha gelmedi ama ona rağmen akıntım kesildi. İdrar testinde çıkmasa bile doktora akıntının fazla olduğunu söyleyin mutlaka